kebuzyan melanda

Wednesday 24 September 2014

Assalamualaikum
memang aku start buzy dah lately. buzy dengan assignment yang melambak lambak. makin nak dekat final, makin banyak pulak assignment. memang dugaan betol la. pahtu, masalah lagi. aku banyak problem beb. aku susah nak cakap kalau benda personal sangat. hahahhaa. bengong~

dahlah line internet, susah nak dapat. sekarang pun aku cuma guna line hotspot digi yang dah habis kuota. kesian. takdapat la aku blogwalking banyak2. sila sedih bagi pihak aku.

tu je lah aku nak bagitau.
cian. nak update pun idea ciput je.
nak letak gambar,
tapi boleh menangis tengok dia loading lama sangat.
sampai sini saja la ye.

ilal liqa'

6 comments

  1. all the best sis.. moga semuanya dipermudahkan oleh-Nya.. amin amin amin.. :)

    ReplyDelete
  2. ahaa feel you, every single time final. jgn stress2, good luck for final and ganbatte ngan all your assignment k? :D

    [help me? thanks in advance : http://my.shareddis.com/p/8zfos]

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanksss ya. .mmg jgn stress2. .hehehe.

      xdpt kliik koz hbs kuota. sorry ea.

      Delete

drop a comment~
arigatouuu!