Event yg tak lancar

Sunday 1 September 2013

Assalamulaikum
Apa khabar korang? Lamanya aku tak blogwalking, maaf korang sebab aku buzy nie yang teramat *poyo je* kakaka. :P  nie aku nak cerita AKA meluah perasaan sikit. Sebenarnya aku dah sediakan entry nie dalam Microsoft word je dulu. Sebab aku bukannya dapat online sepenuh masa. So senang sikit kan. Muahahah. *ayat tunggang langgang dah* 

Hari tu kan classmate aku ada buat event untuk subjek softskill. So aku dan team aku lecturer pilih untuk buat majlis penutupan bulan kemerdekaan *sedangkan belum 31 ogos lagi hari tu* so sebab taknak fail. Kami buat je la event tu. Aku jadi bendahari dan dipilih jadi pengacara aka emcee untuk majlis tu. Paling aku tak puas hati, text emcee aku terima last minit sangat. Dah la aku sendiri yang terpaksa print text emcee tu. Tak sempat nak practice lak tu. Apa daaa. Masa event dah belangsung banyak pulak yang salah dalam text emcee. Alaaa. Kau tau tak betapa malunya aku. Siap kena tegur dengan ketua jabatan lagi. Bukan aku yang buat text. Aku cuma baca yang patut. Aku tak salahkan sesiapa pun. Cuma  tak puas hati kot. Event yang kami jalankan totally hancus. Dengan banyak salahnya. Aduhaii. Harap la tak fail. Sedihnya aku.


Emcee malang of the day. :P
Aku harap event lain yang akan kami handle lepas nie akan berjalan dengan lancar. Aku taknak menanggung malu lagi. Muahaha. :P sampai sini je la luahan perasaan aku. Nanti la aku meluah lagi. Wakaka. 
Ilal liqa’

Post a Comment

drop a comment~
arigatouuu!