Lulus exam matematik!! yahooo. .

Wednesday 13 June 2012

nak crita ckit hari nie. .hehe. .gembiranya. .kenapa?
  • matematik lulus
  • biology lulus
Alhamdulillah. .pertama kali dalam sejarah saya lulus exam matematik tahun nie. .mesti korang fikir matematik tu kacang jerr. .ape daa. .tapi bagi saya matematik tu la paling susah nak dibuat. .haha. .saya tak suka kira2. .sebab tu la additional mathematics saya drop je. .tak ambil dalam exam n spm. .saya ganti dengan pendidikan seni visual. .hehe. .(projek seni susah tapi best!. .hee). .crita pasal matematik. .walaupun saya cuma lulus cukup2 makan je. .tapi saya cukup2 bersyukur. .alhamdulillah. .gumbira sangat laa. .hehe. .sebab cikgu memang dah banyak bagi ceramah n ceramah n ceramah setiap kali masuk kelas masa matematik. .lagipun cikgu tu cina. .cara dia bercakap kadang2 lucu. .hehe. .(tak elok2). .masa terima kertas matematik tadi punyalah berdebar gila. .macam nak gugur jantung. .cikgu blom masok kelas tangan dah sejuk. .hehe. .memang menyeramkan la bila nak terima kertas exam kan. .pasti korang memang tau apa yang saya rasa masa tu. .

sebelum bagi kertas matematik. .cikgu bagi ceramah lagiii. .kemudian kertas pun diagihkan. .sampai giliran saya. .rasa nak menangis tengok markah kertas 1 matematik teruk sangat2. .memang dalam hati dah berbunyi. .(matilah aku. .kompom GAGAL). .pastu check2 lak kertas 2. .wow. .markah yang tidak disangka sangka. .tak ku sangka. .tak ku duga. .alhamdulillah. .saya lulus akhirnya walaupun markah cuma cukup2 makan. .(-'_'-) 

keadaan masa terima kertas biology lak. .selamber je. .sebab fikir kompom gagal. .sebab memang susah ponnn!. .hehe. .tapi tugasan atau folio yang cikgu suruh buat sebelum cuti banyak tolong. .kira tambah markah sebab hantar folio la kan. .hehe. .good2. .syukur kepada Allah. .sampai sini saja la untuk kali nie ya. .(≧◡≦) 


Syukran jazilan buat siapa2 yang baca setiap ayat diatas sampai ke hujung noktahnya..hehe. .
maafkan saya andai ada kata2 di atas menyakiti hati siapa2. .tiadalah niat saya. .(∪ ◡ ∪)
✿..:* Jazakallahukhair*.:.✿ 


© Profile Original & Official®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌
Verified Official by BudakVanilla

Post a Comment

drop a comment~
arigatouuu!